80 ezernél is több volt magánnyugdíjpénztár-tag 2,7 milliárd forintnyi reálhozamát nem tudta kikézbesíteni a Magyar Posta, mert hibás volt a pénztárnak megadott cím, vagy a címzett az értesítés ellenére nem vette át az összeget. A múlt héten viszont megjelent egy kormányrendelet, mely szerint ők november végéig kaptak haladékot, hogy kérjék a pénztáruktól az újbóli utalást - írja a Világgazdaság.
A lapot a Magyar Posta úgy tájékoztatta: rajtuk keresztül a pénztárak összesen mintegy 1,3 millió tagnak próbálták kifizetni a pénzét, összesen 86 milliárd forint értékben. 34 ezren nem jelentkeztek szeptember 16-ig a pénzükért, 50 ezer egykori tagot nem találtak meg - így 2,7 milliárd forintnyi reálhozamot nem tudott kikézbesíteni a Magyar Posta.
Átlagosan 32 ezer forintnyi kifizetés ragadt a postán. Az egykori pénztártagnak mielőbb a pénztárához kell fordulnia, hogy eljusson hozzá a neki járó összeg.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








