Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Két milliárd forintos alaptőkével saját lakás-takarékpénztárt alapított az Erste Bank Hungary Zrt. április 4-én. Az Erste Lakás-takarékpénztár Zrt. a tervek szerint az év második felében kezdi meg működését - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az Erste Bank.
A közlemény szerint az Erste Bank Hungary Zrt. azért döntött saját pénztár alapítása mellett, mert a rendszeres lakossági megtakarítások, különösen a lakáscélú öngondoskodás térnyerése, a megváltozott hitelpiaci körülmények felértékelték a lakás-takarékpénztári megtakarításokat, a pénztárak a jövőben a korábbiakhoz képest minden bizonnyal nagyobb szerepet töltenek be a hitelezési piacon.
Az Erste Bank a hitelezési piac meghatározó szereplőjeként az ügyféligények teljes körű kiszolgálására törekszik, az Erste Lakás-takarékpénztár Zrt. megalapításával a lakás-takarékpénztár által kínált, állami támogatást élvező lakáscélú megtakarítások és a kedvező, forint alapú hitel konstrukció színesíti tovább a bank termékpalettáját. Az Erste Lakás-takarékpénztár Zrt. a tervek szerint az év második felében kezdi meg működését.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


