Folytatja a kormány a Magyarország jobban teljesít elnevezésű lakossági tájékoztató kampányát. A Magyar Közlöny hétfői számában megjelent kormányhatározat szerint ugyanis a közigazgatási miniszternek azonnali hatállyal kell gondoskodnia a minden magyarországi címre megküldendő tájékoztató anyag nyomdai előállításáról.
Az Orbán Viktor miniszterelnök által jegyzett kormányhatározat arról rendelkezik, hogy "az ország kiszolgáltatottságának csökkentése érdekében hozott döntések és az állampolgárok mindennapi életét segítő jóléti intézkedések hatásainak széles körű megismertetése érdekében" további tájékoztatás szükséges. Ezért arra kérte fel a közigazgatási és igazságügyi minisztert, hogy gondoskodjon azonnali hatállyal "valamennyi magyarországi címhelyre megküldendő - személyes adatot nem tartalmazó - tájékoztató anyagok nyomdai előállításával kapcsolatos feladatok ellátásáról".
Emellett a határozat azt is kimondja, hogy "a tárcavezető gondoskodik a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala útján a személyes adatokat nem tartalmazó küldemények címhelyekre való soron kívüli megküldéséről".
Orbán Viktor március elsején, a közrádió reggeli műsorában fogalmazott úgy, hogy "Magyarország jobban teljesít, mint a múltban, vagy mint más országok, de nem teljesít még elég jól". Később ez lett a kormány legújabb tájékoztató kampányának kulcsmondata. Óriásplakátokon, hirdetésekben mutatja be a kormány az elmúlt évek kormányzásának eredményeit.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
-
Sok család felteszi most ezt a kérdést: őszig dönteni kell
Mi alapján választanak a családok és a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül?
-
A foci EB az online csalók terepe is: mutatjuk, milyen könnyen átverhetnek
Figyelemfelhívó kampányt indított az SZTFH „a tét Te vagy!” címmel az EB idejére.
-
Van egy jó ötleted? A Brancsközösség már a megvalósításában is segít! (x)
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások.
- Súlyos veszélyre hívja fel a fiatalok figyelmét a hatóság
- Szörnyű katasztrófa fenyegeti a Karib-tenger térségét
- Lengyelország átvette a V4 csoport elnöki tisztségét
- EB: a Meta sérti a digitális piacokról szóló uniós szabályozást
- Egy mutató, amiben az EU-átlag előtt jár Magyarország
- A raktárból még kerülhet ki régebbi csomagolású palack