Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Még mindig az építőiparban fordul elő a leggyakrabban, hogy a vevők késve egyenlítik ki a számlájukat - mondta a szombati Magyar Nemzetben Vanek Balázs, az Atradius hitelbiztosító országigazgatója.
A legutóbbi felmérésük során megkérdezett 300 vállalat többsége, 77 százaléka, szerint az építőipari ügyfelek leginkább a likviditási problémáik miatt tudtak csak később fizetni, pedig a számukra megszabott számlafizetési határidők két héttel meghaladták az országos átlagot, ami 31 nap.
Az építőipar árbevételének 2018-as növekedését 10 százalékra becsülik, de a profitráta, vagyis a jövedelmezőség idén csökken majd a dráguló munkaerő és a nyersanyagárak emelkedése következtében - írja a lap. A tőkehiányos építési szektorban ez a csődök 5-10 százalékos növekedéséhez vezethet idén - mondta Vanek Balázs.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








