A Budapest Bank (GE Money Bank), Budapest Áruhitel Karácsony Plusz néven új, a hazai piacon eddig egyedülálló áruhitelt vezetett be a tartós fogyasztási cikket vásárló ügyfelek számára. E kiterjesztett garanciás áruhitel igénybevételével a bank - az egyik hazai biztosítótársasággal együttműködve - a gyári jótálláson túl, további egy év garanciát nyújt a részletre vásárolt műszaki cikkek széles körére. A konstrukció további előnye a halasztott törlesztési lehetőség, amely révén az ügyfelek a hitel felvételétől számított negyedik hónapban kezdhetik meg a felvett kölcsön törlesztését.
A Budapest Bank tapasztalatai szerint, a tartós fogyasztási cikkek vásárlása során az ügyfelek döntését a termékek ára mellett a kereskedők által kínált garancia érvényességi ideje befolyásolja a legnagyobb mértékben, a bank ezen ügyféligények alapján vezette be a Budapest Áruhitel Karácsony Plusz termékét. A 30 és 300 ezer forint közötti összegű hitel 12-36 hónapos futamidővel igényelhető, a teljes hiteldíjmutató (THM) mértéke 25,89% és 29,87% között alakulhat.
"November eleji bevezetése óta rendkívüli érdeklődés mutatkozott a piacon egyedülálló kiterjesztett garanciás áruhitel iránt. A banki hiteligényléseink közel 20 százaléka a Karácsony Plusz akcióban realizálódott. A jellemző átlagos hitelméret 80-120 000 forint volt. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfeleink leginkább a nagyobb értékű szórakoztató elektronikai vásárlásaikra, azon belül is leginkább plazmatévére és fotótechnikai felszerelések, valamint háztartási eszközök vásárlására használják" - mondta Tóth Viktor, a Budapest Bank áruhitelezési üzletágvezetője.
A Budapest Bank 1997-ben kezdte meg áruhiteleinek értékesítését, mára közel két és félezer értékesítési ponton nyújtja finanszírozási konstrukcióit. A bank e szegmensben - a kormány egyensúlyjavító intézkedéseinek várt hatása ellenére - az idei évben is a korábbi évekre jellemző bővüléssel számol. A Budapest Bank tapasztalatai szerint az ügyfelek az év utolsó két hónapjában elsősorban szórakoztató-elektronikai cikkek vásárlásához igényelnek áruhitelt, a bank, a karácsony előtti időszakban realizálja új hitelkihelyezéseinek közel 40%-át.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








