Ismeretlen személyek földgázszolgáltató-váltásra vonatkozó meghatalmazást iratnak alá a FŐGÁZ Zrt. nevében - derül ki a társaság mai napon kiadott sajtóközleményéből. Bár a Pénzcentrum.hu információit nem erősítette meg a társaság, azonban elképzelhető, hogy az akció hátterében a FŐGÁZ Zrt. versenytársai állnak.
A közlemény szerint ismeretlen személyek a FŐGÁZ Zrt. nevében otthonukban felkeresik az társaság ügyfeleit és személyes adataikra, illetve gázszámlatartozásukra vonatkozó kérdéseket tesznek fel. A társaság információi szerint a hívatlan látogatók rögzítik az ügyfelek egyes személyes adatait, kedvezményt kínálnak a gázdíjból, elkérik az utolsó számlalevelet vagy a gázdíj befizetését igazoló sárga csekket, majd általuk igazolásnak nevezett, de ténylegesen földgázszolgáltató-váltásra vonatkozó meghatalmazást iratnak alá olyan ügyfelekkel is, akiknek ténylegesen nincs szándékában, hogy más gázszolgáltató földgázellátását vegyék igénybe.
Nagy kérdés azonban, hogy kinek az érdekében állhat elhappolni a FŐGÁZ ügyfeleit. Ugyanakkor lapunk információi szerint egyértelműen felmerül annak a lehetősége is, hogy az akció mögött a társaság versenytársai húzódnak meg, akik így próbálnak meg új ügyfeleket toborozni. A FŐGÁZ Zrt. a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: Sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudják felvetésünket, s amint bővebb információkkal rendelkeznek, értesítik szerkesztőségünket.
A gázszolgáltató munkatársaival, vagy az általuk megbízott személyekkel ugyanakkor a társaság ügyfelei alapvetően csak a gázmérő ellenőrzése, mérőleolvasás, valamint mérőcsere során, esetleg hibaelhárításkor találkozhatnak személyesen. A társaság munkatársai minden esetben sorszámozott, fényképes azonosítóval, és a társaság megbízólevelével igazolják magukat. A leolvasás pedig egy-egy felhasználási helyen minden évben szinte napra pontosan ugyanakkor történik, amelynek időpontja az ügyfeleknek megküldött elszámoló számlán található.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








