"Összefogás az államadósság ellen" nevet viselő alapot hozott létre szerdai ülésén a kormány egy győri társadalmi kezdeményezés nyomán - jelentette be Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője.
A kormány felkérte a nemzetgazdasági minisztert, hogy olyan törvénymódosításokra készítsen javaslatot, amelyek lehetővé teszik: az adakozó magánszemélyek és vállalatok a személyi jövedelemadójukból, illetve a társasági adó alapjukból leírhassák a befizetett összeg bizonyos hányadát.
Szijjártó a szerdai ülés után közölte: az alapot 1 millió forint induló tőkével Rédly Elemér győri katolikus plébános indítja. Az alapba bármely vállalat és magánszemély befizethet, ha fontosnak tartja az államadósság elleni harcot, és úgy gondolja, hogy saját forrásaiból is hozzájárul ehhez. Az alapba befizetett összegek teljes egészében a Nyugdíjreform és Államadósság-csökkentő Alapba bevételét gazdagítják.
Szijjártó Péter szerint az összefogás azt bizonyítja, hogy a kormány nincs egyedül az államadósság elleni harcban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








