Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
A bankok és vezetőik teljesítményét vizsgáló nyolc kategórián túl, idén a pénzügyi kultúra fejlesztése is fókuszba kerül a "MasterCard - év" bankja versenyen. Az új díjat a Magyar Nemzeti Bank kezdeményezésére létrejött Pénziránytű Alapítvány által felkért zsűri ítéli oda.
Gauder Milán, a MasterCard Europe regionális vezetője kiemelte: "A Pénziránytű Alapítvánnyal közösen meghirdetett díjra azon bankok jelentkezését várjuk, akik felismerték, hogy az ügyfelek általános pénzügyi jártasságának, pénzügyi tudatosságának fejlesztése hosszú távon megtérülő befektetés, és az elmúlt évben aktívan tettek azért, hogy javuljon a magyar lakosság általános pénzügyi kultúrája. Bízunk benne, hogy az új díj további motivációt jelent átfogó programok megvalósítására, továbbvitelére."
A "MasterCard - év bankja" program a magyarországi kereskedelmi bankok versenye, amelyen 9 kategóriában versenyeznek egymással a lakossági szolgáltatásokat is nyújtó bankok. A megmérettetés célja, hogy a szakértők segítségével évről évre mind a szakma, mind a fogyasztók áttekintést kapjanak a banki szolgáltatási paletta kínálatáról és arról, hogy milyen termékeket talált különösen kiemelkedőnek a közel 100 független tagból álló zsűri.
A tavalyi versenyhez hasonlóan "Az év bankja" főkategórián túl, az idén is megválasztják "Az év bankárát", "Az év ifjú bankárát", "Az év leginnovatívabb bankját", "Az év lakossági hiteltermékét", "Az év megtakarítási termékét", "Az év számlacsomagját" valamint "Az év társadalmilag felelős bankját".
A 2010. november 11-én megrendezésre kerülő díjátadó gálát követően minden kategória győztese egy éven át használhatja a "MasterCard - év bankja 2010" emblémát és megnevezést.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


