Saját márkás termékeket vezet be az idén a Media Markt és Saturn áruházakat üzemeltető Media-Saturn holding.
A német társaság csütörtöki közleménye szerint az OK és a Koenic márkajelzéssel ellátott kenyérpirítók, hűtőszekrények, televízió-készülékek és egyéb berendezések már a karácsonyi szezonban megjelennek, majd 2011 első félévében jön az Isy és a PEAQ termékcsalád.
A cég saját fejlesztésű márkáit viselő háztartási és szórakoztató-elektronikai készülékeket elsőször a németországi üzletekben árulják, majd később kezdik az értékesítést a többi piacon.
A Metro AG-hoz tartozó Media-Saturn-Holding GmbH 16 európai országban összesen 845 áruházat üzemeltet. A több mint 60 ezer embert foglalkoztató társaság bevétele tavaly 19,7 milliárd euró volt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








