Hűségprogramot indított a Tesco Magyarországon

2010. szeptember 1. 11:32

Augusztus végén elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, melynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon. Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram már most óriási sikernek bizonyul, hiszen az elmúlt napokban közel 300 000 vásárló vált kártyatulajdonossá - tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.

A Tesco 1995-ben vezette be klubkártya programját Nagy-Brittaniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját nap mint nap. Augusztus végétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amivel Tesco vásárlói hűségét kívánaj erősíteni. Az akciót először Egerben, Kaposváron és Budapesten vezette be, ahol öt nap alatt több mint 60 000-en regisztráltak.

Augusztus 25-én az összes Tesco áruházban elindult a hűségpontgyűjtő akció. A program már most nagy népszerűségről számolhat be, ugyanis az elmúlt pár nap alatt közel 300 000 vásárló váltotta ki klubkártyáját.

A hűségprogramba belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A mindig kéznél lévő kulcstartók a kártyát helyettesíthetik megkönnyítve ezzel a pontgyűjtést.

A praktikusságuk mellett fontos kiemelni, hogy a kulcstartók - a kártyákhoz hasonlóan - a tulajdonossal egy háztartásban élő családtagokra át is ruházhatók. A pénztárnál való átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent. A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Ősi magyar hagyományokhoz nyúlhatnak vissza vidéken: ezzel felvehetik a kesztyűt a klímakrízissel

A legeltetés szó hallatán mindenkinek többnyire az alföldi legeltetés, a puszta, a Hortobágy jut eszébe, nem pedig a Balaton, vagy az erdős-fás-dombos vidékek.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 15. péntek
Albert, Lipót
46. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?