Míg a hazai piacokon csökkennek az eladások, az exportnál növekvő forgalommal számolhatnak idén az európai autógyártók -írja a Népszabadság.
Több gyárban visszaálltak az ötnapos munkahétre - a visszaeső kereslet miatt az elmúlt két évben sok cégnél álltak át a négynapos munkahétre költségkímélő okokból. Van, ahol a hirtelen megnőtt kereslet miatt szombaton is termelnek. A Renault és a hozzá tartozó Dacia húsz százalékkal több autót értékesített.
Összességében azonban közel sem ilyen kedvező a kép az autópiacon, mert az első nyári hónapban lanyhult a vásárlási láz az öreg kontinensen: júniusban 1,34 millió új személyautó kelt el, ami 6,9 százalékos esést jelent tavalyhoz képest.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








