A legjelentősebb fejlesztés a televíziózásban a színes TV megjelenése óta - így jellemezte azt a technológiai újítást a világ legnagyobb mikrocsipgyártójának, az Intelnek a vezérigazgatója, melyet cége a Google-lel, a Sony-val és a Logitech-hel együtt fejlesztett ki.
Csak egy kattintásnyira lesz a világháló a tévénézőktől miután megjelenik a világ legjelentősebb elektronikai cégei és Google által fejlesztett újdonság, a Google TV. A készüléket a héten leplezték le egy San Franciscó-i konferencián a projektben résztvevő cégek vezetői.

A rendezvényen keresőóriás bemutatta azt a szoftverét, mely a lelke lesz az új terméknek. A fejlesztőmérnökök szerint videózásra nem a számítógép vagy a mobiltelefon a legalkalmasabb, hanem a televízió, mivel a TV kínálja a legnagyobb képfelületet a háztartásban. A kutatások pedig azt jelzik, hogy az emberek egyre gyakrabban használják az internet, így kézenfekvőnek látszik az ötlet, hogy a világhálót a tévénézők orra elé vigyék. A Google TV felhasználóbarát módon ötvözi a televíziót a számítógéppel, így egy kattintással lehet majd váltani kedvenc sorozatunkról, kedvenc honlapunkra és fordítva. A navigáció megkönnyítése érdekében pedig a világ vezető számítógépes perifériagyártóját, a Logitech-et is bevonták a projektbe. A cég speciális távvezérlő eszközöket fog gyártani a készülékhez.
A tévés piacon érdekelt Sony vezetője szerint a Google TV hatalmas üzlet. Az első TV-k ősszel kerülnek az amerikai boltok polcaira, Európában pedig jövő év elején jelenhet meg a készülék. A Google azokra a felhasználókra is gondolt, akik nem szeretnék lecserélni már meglévő HDTV készüléküket. Ők egy különálló beltéri egységet vásárolhatnak, melynek segítségével alkalmassá tehetik televíziójukat a netes szörfölésre is. Árat eddig egyik termékéről sem közöltek a vállalatok.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








