A tervek szerint ingatlanfejlesztésbe vágna, és négy mini falut építene fel az angliai Tesco. A kiskereskedelmi üzlethálózatával megalapozott sikere után a brit gazdaság lassan minden területére beszivárgó vállalat teljes körű szolgáltatással akar a lakásvásárlók rendelkezésére állni.
Ambiciózus tervekkel állt elő nemrégiben az angliai Tesco. A vállalatóriás az élelmiszer és más fogyasztási cikkek kiskereskedelme, a banki- és biztosítási szolgáltatások valamit az utazásszervezés mellett lakossági ingatlanfejlesztésbe is belevágna, és a későbbiekben meghatározó szereplőjévé kíván válni ennek a piacnak is.
A Tesco jelenlegi fejlesztési tervei között London déli, délkeleti és keleti részén négy - természetesen Tesco szupermarketekkel ellátott - kisebb falu méretű lakópark szerepel. A fejlesztési területek közül a legkisebbikben mintegy 400 lakás, a legnagyobbikban pedig körülbelül 1000 lakás kapna helyet - számol be a Times.
A szakértők kiemelik, hogy az áruházláncnak minden esélye megvan a sikerre, ugyanis a szektor mutatói éppen felívelőben vannak, az ingatlanárak számottevően emelkedtek az elmúlt egy évben Angliában. Emellett a Tesco roppant erős márka, és a már meglévő kiterjedt üzlethálózata jócskán leegyszerűsíti az új lakások értékesítését. Az otthonok építési munkálatainak és értékesítésüknek várhatóan a bankok szigorított hitelezési feltételi sem fognak gátat szabni, mivel a Tesco bankja révén már egy ideje jelzáloghiteleket is nyújt a lakosság számára az Egyesült Királyságban.
A hírek hallatán az aggódó hangok is megjelentek. Egyesek félnek attól, hogy a kereskedelmi mamut kezében túl nagy hatalom összpontosul azzal, hogy az élet minden területén befolyással van a fogyasztókra, és akár a kormányzati szerveknél is részletesebb adatokkal rendelkezhet vásárlóiról. A jövőben ugyanis könnyen előfordulhat, hogy valaki egy Tesco szupermarketben vásárolja meg az ugyanezen cég által épített lakását, melyhez a Tesco bankjától vesz fel jelzáloghitelt. Ezután pedig, ugyanennél a banknál igényelt hitelkártyájával a lakása melletti áruházból rendezi be új otthonát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








