A januári sztrájk utolsó napján teljes bért fizetett a sztrájkoló dolgozóknak is a BKV, holott nekik csak a körülbelül 5 ezer forintos sztrájksegély járt volna - írja a Népszava.
FRISS! A BKV Reakciója:Válaszolt a BKV: így fizettek a szakszervezeti vezetőknek
Általános, hogy a munkáltató csak a sztrájk utolsó óráira fizet bért a közlekedés visszaállításán dolgozó -műszaki- munkatársaknak. A Népszava szerint azonban egész napra fizetett bért a BKV azoknak is, akik fel sem vették a munkát.
A lap úgy tudja, a sztrájkolók körében visszatetszést váltott ki, hogy míg ők a munkabeszüntetés idején csak az ötezres sztrájksegélyt kapták, több szakszervezeti vezetőt a BKV fizetett ezeken a napokon is, mert úgynevezett átlagfizetett távollétet számoltak el náluk.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







