Az idei év nagy durranása a Twitter lehet a webkettes alkalmazások terén, annak ellenére, hogy a 140 karakteres üzenetek közzétételén kívül semmire nem alkalmas oldal továbbra is megosztja a netezőket, hogy akkor ez most oltári nagy hülyeség, vagy tényleg sokat rejtő kommunikációs csatorna.
A Twitter regisztrált felhasználóinak száma hatmillió körül alakul, és a legfrissebb adatok szerint nagyjából 55 millió felhasználó látogatja az oldalait havonta. A szolgálatást azonban nem csak lelkes magánemberek használják, akik feltétlenül tudatni szeretnék a világgal, mit is ebédeltek épp, hanem komoly vállalkozások is.
Az O2 brit mobilszolgáltató felmérést készített 500, húsz főnél kevesebb dolgozót foglalkoztató vállalkozás körében. Az eredmények alapján a cégek 17 százaléka használja a Twittert, ezek 28 százaléka pedig a legutóbbi négy hétben csatlakozott a hálózathoz. Ez alapján az O2 úgy becsli, hogy mintegy 700 ezer brit kis- és középvállalkozás publikál rendszeresen a Twitteren, ami enyhe túlzásnak tűnik a teljes, hatmilliós felhasználószámhoz képest. Különösen úgy, hogy egy másik felmérés szerint a britek körében tapasztalható robbanásszerű Twitter-mánia ellenére is csak az összes regisztrált user egytizede található a szigetországban, ami tehát magánemberekkel együtt sem több hatszázezernél.
Ennek ellenére a Twitter előnyeit nem lehet elvitatni. A kkv-k elsősorban termékek népszerűsítésére, széles körben való informálásra és például munkaerő-keresésre használják a szolgáltatást, mely akár mobileszközökön is elérhető. Az O2 becslése szerint egy Twitter-felhasználó vállalkozás akár 5 000 fontot is spórolhat marketing és hirdetési költségein, beleértve a munkaerő-toborzáshoz kapcsolódó kiadásokat is. A költségcsökkentés a válaszadók 62 százalékánál szerepelt, mint motivációs ok a twitterezésre.
A válaszok tanúsága szerint a kisvállalkozások remek lehetőséget látnak a szolgáltatásban, amelyen keresztül széles körben oszthatják meg a céggel kapcsolatos legfrissebb információkat, ezzel is közelebb hozva a vásárlókat. A vállalatok háromnegyede használja termékeinek promotálására a Twittert, csaknem fele kapcsolattartásra az üzletfelekkel, míg egyharmaduk a konkurencia híreit is szemmel tartja.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egyelőre nem tudni, mekkora durranás lesz a Twitter Magyarországon, az viszont biztos, hogy egyelőre sokkal kevesebb felhasználója van, mint az összesen 175 millió regisztrációval rendelkező Facebooknak. Ez utóbbin a napokban érheti el a magyar felhasználók száma a százezret, így igazán érdemes lehet létrehozni egy profilt a cégnek és aktívan tartani a kapcsolatot a felhasználókkal. Semmibe nem kerül (na jó, időbe) és megéri. Mi rendeltünk már ezt-azt a Facebookon.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.