Pénzbehajtással is foglalkoztak a Provident ügynökeiként dolgozó baranyai rendőrök. Felettesük tudott a dologról, sőt, engedélyt is adott a zsaruknak az ügynöki munkára.
Mali Zoltán, Drávapiski polgármestere panasszal fordult Dakos Józsefhez, Baranya megye rendőrfőkapitányához. A faluvezető azt nehezményezi, hogy - információi szerint - négy vagy öt dél-baranyai rendőr a Provident ügynökeként pénzkihelyezéssel és behajtással foglalkozik.
Az uzsorások, illetve a magas kamattal kölcsönt adó Provident ellen harcot hirdető polgármester etikailag összeegyeztethetetlennek tartja, hogy egy rendőr pénzbehajtással foglalkozzon.
Dakos József osztja Mali véleményét. A posztjára 2007 novemberében kinevezett főkapitány elmondta: tavaly ősszel tudta meg, hogy a rendőrök közül többen is a Providentnek dolgoznak. Ehhez valamennyi egyenruhás engedélyt kapott parancsnokától.
Dakos ennek ellenére úgy döntött, hogy 2009 januárjától a megye rendőrei nem vállalhatnak másodállást a Providentnél. Dakos most vizsgálatot indít annak érdekében, hogy ellenőrizzék: a rendőrök valóban felhagytak-e az ügynöki munkával.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








