A Munkáspárt Sir Keir Starmer miniszterelnök-jelölt vezetésével 453 képviselői mandátumot szerezhet a 650 fős alsóházban.
Elképesztő akciós ajánlatokkal csalogatta be a Tesco a vevőket az áruházaiba, az igényeiket kielégíteni azonban már nem tudta: úgy tűnik a rendkívül olcsón kínált italokból valójában nem is került a polcokra egy árva üveggel sem. Hogy az áruházlánc magatartása valóban a fogyasztóvédelmi törvénybe ütközött-e, most vizsgálják a brit hatóságok.
Az illetékes hatóságok fogdmegjei azután indították meg a nyomozást, hogy az egyik munkáspárti képviselőnő, Rosie Cooper kifakadt a brit alsóházban az áruházlánc ellen. Állítása szerint a Tesco reklámjának megfelelően 8 fontért (mintegy 2300 forintért) szeretett volna egy üveg Baileys-t venni, ám három áruházat is meglátogatott és egyben sem talált.
A felháborodott képviselőnő a cég ügyfélszolgálatát is felkereste, ahol azt a tájékoztatást kapta: minden áruházba kellett, hogy jusson valamennyi az akciós italokból, de nem túl sok. Cooper szerint az arrogáns cég viselkedése kimeríti a "beetető reklámozás" fogalmát, márpedig azt 2008 májusa óta tiltja a fogyasztóvédelmi törvény.
A Tesco szóvivője szerint azonban egyáltalán nem beetetésről volt szó, csupán szokatlanul sikeres volt az akció és a karácsony előtti rohamban hamar kifogytak a készletekből. Mindez azonban csak átmeneti jelenség és a boltok hamar újra megtelnek akciós italokkal. Szó sincs arról, hogy birkának néznék a vásárlóikat, vagy hogy csak a becsalogatásukról szólt volna az egész akció. (A parlamenti képviselő egy másik akciót is kifogásolt, nevezetesen, hogy a Jacob's Creek bor üvegjét 3 fontért reklámozta az áruházlánc, azonban a boltokban csak 6 fontért volt kapható.)
A Liverpool Trading Standards Office sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta az Independentnek, vajon indított-e eljárást a Tesco ellen, az Advertising Standards Authority azonban bizonyosan igen. Utánajárnak azoknak a vádaknak is, melyek szerint a Tesco nem volt hajlandó levenni az akció reklámjait az után sem, hogy nyilvánvalóvá vált, nincsen raktáron semmilyen, a plakátokon látható termék.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A legeltetés szó hallatán mindenkinek többnyire az alföldi legeltetés, a puszta, a Hortobágy jut eszébe, nem pedig a Balaton, vagy az erdős-fás-dombos vidékek.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
Már több mint minden harmadik kártyás fizetés mobiltelefonnal, vagy okosórával történik
Az okoseszközökkel történő fizetés során alacsonyabb az adatokkal való visszaélés kockázata.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.
-
Cassini Ötletverseny: egyedülálló lehetőség az innovátorok számára (x)
A Design Terminál már harmadszor vesz részt a CASSINI Ötletverseny megszervezésében.